התחברות
הרשמה
מה קורה עם היום בבוקר שתיתי קפה שיש בו 10 כפות קפה טורקי
ובלי סוכר, בהתחלה הרגשתי עירנות ואז ישר אחר כך הרגשתי סחרחורות ונפלתי. חשוב לציין שעישנתי סיגריה בזמן הזה ואז נטלתי כדור פריזמה. מה זה יכול להיות?
13 ביוני 2022, 16:18
קפה
שתייה
ערך קלורי
נס קפה
בוקר
2 תשובות
זה לחץ דם
זה בסדר , קורה לכולם אין מה לילחץ
ס
סופר סטאר
פשוט מלא דברים לא טובים בבת אחת
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
שתיתי היום נאסטי חשבתי שלא מייצרים מה קורה פה?
גרוע שלא אכלתי היום כלום בכלל רק שתיתי מים, ואתמול אכלתי רק כמה כפות של פירה
אכלתי היום בבוקר טוסט , חצי בורקס , 2 כפות אורז, צלחת של חזה עוף עם שעועית קפואה וסלט ואני בדיאטה של 800 קלוריות ביום
תגידו?.. למה שתיתי היום ריטלין אחרי תקופה שלא שתיתי, אכלתי שתיתי בבוקר ובערב בבית שוב אכלתי?
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: חצי יוגורט נשנוש: חצי אשכולית צהריים: 4 כפות אורז וחזה עוף עם טחינה ערב: 4 כפות אורז עם
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: שלושה בורקסים מדפי אורז( בפנים יש גבנ"צ וזיתים) צהריים: 4 כפות אורז עם שתי כפות של בשר טחון +
היום בבוקר הרגשתי לא טוב ( כאב בטן חזק , כולל אזור אחר) ולאחר שתיתי תה , בריאה לחלוטין.
רק היום בבוקר גיליתי שיש צום אבל לפני שתיתי מים זה נחשב ששברתי?
אני אוכלת היום 2 פרוסות לחם קל בבוקר עם 2 כפות גבינה ו2 פרוסות לחם קל בצהריים עם 2 כפות גבינה וחביתה ובנוסף ירקות בשתי הארוחות.
לא הבנתי איך אנשים שותים 3 כפות של שמן זית בבוקר..? שתיתי כף אחת ועמדתי להקיא זה הדבר הכי מגעיל שיש
לפני יומיים שתיתי אקסל וגם היום בבוקר שתיתי אקסל. אם אני אשתה עכשיו אקסל זה יהיה כזה נורא?