9 תשובות
איזה מפגר את האמת תבוא אליה הביתה אם פרחים ככה היא בטוח תסלח לך
אנונימית
לתת לה לישון.
אם לא עולה לך משהו בראש, כנראה שבאמת לא קרה כלום ופשוט המצב גורם לה לתחושה כזאת.
אין לך מה לעשות אבל היא כן כועסת תשאל עוד כמה פעמים אבל לא יותר מדי כי אז תעלה לה עוד יותר על העצבים ותכתוב לה בבוקר לא עכשיו
שואל השאלה:
התקשרתי אליה כשהיא הייתה ליד אבא שלה וסירי אמרה את השם שלי (אבא שלה לא יודע שאנחנו חברים)
שונאת שעושים לי את זה, הייתי שולחת לה משהו כמו "אני באמת לא מבין מה עשיתי, חפרתי לך כבר מלא זמן בשביל לנסות להבין ואת עדיין לא אומרת, מצטער אם פגעתי בך איכשהו אבל כשתרצי לדבר איתי על זה ולא סתם לתת לי לבזבז את הזמן שלי, אני פה"
תרשום לה הודעה ארוכה על כמה שאתה אוהב אותה ומעריך אותה.
תעדכן אחר כך מה היא אמרה
אני גבר אבל אני אתן לך את דעתי בנושא.
לדעתי היא טיפה עצבנית עליך אז תחכה איזה שעה שעתיים ואז תשלח לה סליחה והודעה יפה
שואל השאלה:
לכל מי שהתעניין אז היא אוהבת אותי יאיי
טוב לדעת