10 תשובות
לא וגם לא באף גיל
לא, זה דבר מיותר שמכניס אותנו לאובססיות לא נחוצות. צריך לאכול ולהינות מהאוכל. לאכול מכל אבות המזון, לאכול דברים שאוהבים, לאכול לפי תחושות רעב ושובע, להקשיב לחשקים.
תלוי אם יש לך מטרה מסוימת להגיע אליה אבל גם לא להיות אובססיבי לזה יותר מדי
תלוי אם היא בחדכ
אף אחד לא צריך להסתכל על הקלוריות שהוא אוכל לא משנה בן כמה הוא ולא משנה כמה הוא שוקל.
אם הוא צריך לרדת במשקל אפשר לרדת במשקל גם בלי לספור כל קלוריה שנכנסת לגוף.
אנונימית
אם היא בתת או עודף משקל אז כן
כן כולם צריכים פשוט לא להרעיב את עצמכם
ממש לא
לא. אף אחד לא צריך לא משנה באיזה גיל