7 תשובות
לא מה הבעיה אני תמיד עושה את זה
לא. לא קרה כלום.
לא, למה לכעוס בגלל זה. זה אפילו יותר טעים ככה לפעמים
לא זה טעים אחושה את צודקת
לא זה בסדר לאכול פירות קפואים