6 תשובות
תשלחי לי הודעה בפרטי
(בטעות)
אני גם
תשלחי לי הודעה נדבר ביחד ;)
פה בשביל כל אחד 3>
היי יקרה,

אני שומעת את הלחץ שאת מתארת. האינסטינקטים הבריאים שלך צודקים בכך שכדאי לדבר על זה ולא להיות עם זה לבד.

מוזמנת לשיחה בוואטסאפ או בצ'אט אנונימיים אצלנו בסהר, סיוע והקשבה ברשת.

ממליצה ככל האפשר לא להיות צמוד לאמצעי התקשורת, ולהשתדל לצרוך מידע רק מגורמים מהימנים ולא מהרשתות החברתיות.

אלו אכן שעות קשות,
זכרי שאת לא לבד,
שלך ואיתך,
מתנדבת סהר
מוזמנת לפנות אליי:)