11 תשובות
ואיך קמת עכשיו?
שואל השאלה:
שעות שינה דפוקות
שעות שינה דפוקות
אנונימית
כל הבני ערובה השתחררו מבארי ומעוד מקום (בעזה לא) ואנחנו תוקפים עכשיו ברצןעה
לא שיחררו את כולם ממש לא
מאות נחטפו לעזה והעוטף^^
רק מי שהיה בחדר אוכל בבארי שוחרר
מאות נחטפו לעזה והעוטף^^
רק מי שהיה בחדר אוכל בבארי שוחרר
איך הצלחת לישון??
מעל 300 הרוגים ומעלה 1000 פצועים
מעל 300 הרוגים ומעלה 1000 פצועים
שואל השאלה:
^אז להישאר ערה יעזור להציל אותם? מה את רוצה לא הבנתי
^אז להישאר ערה יעזור להציל אותם? מה את רוצה לא הבנתי
אנונימית
שיחררו גם את הבני ערובה באופקים??
להשאר ערה לא יעזור למצב להיות יותר טוב
להפך
אי אפשר לדעת מה יקרה מחר ועם מה נאלץ להתמודד ולכן כל שעת שינה חשובה
אני ממליצה לכל מי שנשאר ער בגלל המצב ללכת לישון
להפך
אי אפשר לדעת מה יקרה מחר ועם מה נאלץ להתמודד ולכן כל שעת שינה חשובה
אני ממליצה לכל מי שנשאר ער בגלל המצב ללכת לישון
שואל השאלה:
גם בעזה??^^
גם בעזה??^^
אנונימית
בעיקרון הכל נשאר כרגיל
שחררו את כל בני הערובה
באותו הנושא: