16 תשובות
אזעקות בלתי פוסקות בשביל להסיח את הדעת שלנו שתוך כדי מחבלים חודרים לישראל , מלא אנשים הרוגים ברחובות חטפו חייל ועשו בו לינץ' נכנסו לבתים של אנשים וחטפו אותם יש מלא בני ערובה בעזה יש פה פאשלה מאוד גדולה השיגו מצנחים מכוניות נכנסו דרך הים הכל משהו פה מסריח.
הגיעו גם מחבלים לעיר שלי הם אשכרה התאמנו חודשים בשביל היום הזה מתחת לאף שלנו הכל מתוכנן והצבא לא עלה על זה. זה לא מבצע רגיל
המחבלים השתלטו על 7 קיבוצים בעוטף עזה
והרגו את הראש עיר של בארי
הייתה מסיבת טבע ומחבלים ירו על כולם
אני מעתיקה מתשובות קודמות שלי כי אין לי כוח לרשום שוב
הגיעו גם מחבלים לעיר שלי הם אשכרה התאמנו חודשים בשביל היום הזה מתחת לאף שלנו הכל מתוכנן והצבא לא עלה על זה. זה לא מבצע רגיל
המחבלים השתלטו על 7 קיבוצים בעוטף עזה
והרגו את הראש עיר של בארי
הייתה מסיבת טבע ומחבלים ירו על כולם
אני מעתיקה מתשובות קודמות שלי כי אין לי כוח לרשום שוב
אנונימי
מלחמה
לא יודעת איך בכלל נתנו להם לעבור את הגבול
משהו לגמרי לא בסדר עם ההגנה שלנו
לא יודעת איך בכלל נתנו להם לעבור את הגבול
משהו לגמרי לא בסדר עם ההגנה שלנו
אנונימית
עזה פתחו במלחמה
הודיעו על עשרות הרוגים אבל יש מאות בניהם חיילים שנרצחו במיטתם
הודיעו על עשרות הרוגים אבל יש מאות בניהם חיילים שנרצחו במיטתם
אנונימי
מלא רקטות בכל הארץ, לא נראלי נגעו בצפון
אבל כל הדרום והמרכז מפוצץ, נכנסו מלא מחבלים דרך הרצועה בעוטף עזה והם יורים על אנשים וחוטפים
אבל כל הדרום והמרכז מפוצץ, נכנסו מלא מחבלים דרך הרצועה בעוטף עזה והם יורים על אנשים וחוטפים
חמאס התחיל מלחמה
התגובה השניה
למה בשורות טובות?
למה בשורות טובות?
שואל השאלה:
אבל איך לא עצרנו אותם מלהיכנס
אבל איך לא עצרנו אותם מלהיכנס
חמאס התחילו מתקפת טילים
בנוסף כמות מכובדת מאוד של מחבלים חדרו לישראל דרך קו אוורי או יבשתי
עד כה 22 הרוגים ומאות פצועים
7 ישובים בעוטף נכבשו על ידי מחבלים
בנוסף כמות מכובדת מאוד של מחבלים חדרו לישראל דרך קו אוורי או יבשתי
עד כה 22 הרוגים ומאות פצועים
7 ישובים בעוטף נכבשו על ידי מחבלים
שולחים אלינו רקטות ומלא מחבלים חדרו לארץ
מלחמת חרבות ברזל , בשורות טובות לעם ישראל.
תשמרו על עצמכם.
תשמרו על עצמכם.
מלחמה כלשהי לא משהו נוראי
כי קרתה פה פאשלה.
והטעות הזאת עולה לנו בחיי אדם
הם התאמנו חודשים מתחת לאף שלנו בשביל היום הזה ואף אחד לא ידע על זה כלום
הם בהתחלה התחילו עם אזעקות כדי להסיח את הדעת שלנו ואז התחילו להיכנס דרך הים ועם מצנחים
והטעות הזאת עולה לנו בחיי אדם
הם התאמנו חודשים מתחת לאף שלנו בשביל היום הזה ואף אחד לא ידע על זה כלום
הם בהתחלה התחילו עם אזעקות כדי להסיח את הדעת שלנו ואז התחילו להיכנס דרך הים ועם מצנחים
^^מהזה
שואל השאלה:
בא לי לבכות ואני קצת בהלם מתי הם הספיקו וודפאק
בא לי לבכות ואני קצת בהלם מתי הם הספיקו וודפאק
תירגעי הכל טוב
שואל השאלה:
b
b
באותו הנושא: