2 תשובות
אני ממש מקווה אבל תאמת גם לי יש הרגשה כזאת לא יודעת למה למרות שזה כנראה לא תיהיה המלחמה האחרונה איתם
הלוואי
אבל גם על מלחמת העולם הראשונה אמרו שהיא תהיה המלחמה האחרונה
אנונימי