7 תשובות
אני חושבת שיש פה משהו עמוק יותר. אתה יכול לעזור לעצמך, זה בסדר. אני ממליצה שתדבר עם מישהו וממליצה עם איש מקצוע ❤ ותזכור זה תקופה, קורה לי גם. :) ולגבי זה שאין לך כוח, אני כל כך מבינה אותך אם אתה צריך לשאול עוד שאלה או לדבר אני פה
שואל השאלה:
מקווה שזה יעבור, לגבי פסיכולוג אמא שלי ממש רוצה שאני יילך היא לקחה אותי פעם אחת אבל לא אמרתי ממש משהו. יש לי בעיה לשתף.. אני פשוט לא יכול. גם לא את ההורים.
מקווה שזה יעבור, לגבי פסיכולוג אמא שלי ממש רוצה שאני יילך היא לקחה אותי פעם אחת אבל לא אמרתי ממש משהו. יש לי בעיה לשתף.. אני פשוט לא יכול. גם לא את ההורים.
אנונימי
וואי קרה בול לאחותי אבל היא אחרי כמה מפגשים עם פסיכולוגית שלה מצאה את הדרך לשתף ועדיין להישאר סגורה.. אל תוותר
זה פסיכולוג, אסור לו לספר כלום
זה פסיכולוג, אסור לו לספר כלום
ממליצה לצאת לאנשהו שילהיב אותך
יקירי,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
יש תקופות כאלה הכל יעבור והכל בסדר אם באלך לדבר אני פה
יש תקופות כאלה, אני שונאת שזה קורה אבל בסוף זה עובר
באותו הנושא: