התחברות
הרשמה
נכון שאחרי שרבים עם מישהו יש הרגשה מוזרה כזאת של מועקה?
גם אצלכם זה ככה? אפילו אם זה סתם ריב טיפשי
30 בנובמבר 2020, 20:25
מצב רוח
מועקה
לחץ
בדידות
4 תשובות
לא רבתי בחיים אם מישהו..
ס
סתמו באמת
כן זה קורה לי תמיד
~
~תהילה~
כן אוף
ל
לא סתם ילדה
לא
T
Toe Sniffer
באותו הנושא:
אם יש לי הרגשה שמישהו בקטע שלי,אני צןדקת ההרגשה שלי נכונה?
זה באמת נכון שכל מי שיש לו הורים גרושים מפנקים אותו הרבה יותר בגלל הרגשות אשמה?
זה נכון שאחרי שמשתמשים במחליק הרבה זמן, השיער נהיה חלק יותר באופן טבעי?
זה מוזר שאחרי שאני הורגת יתוש יש לי רגשות אשמה?
נכון אין הרגשה טובה יותר מלהתגבר על מישהו שהיית תקועה עליו הרבה זמן ולהבין שהוא כבר לא עושה לך כלום?
תגידו קרה לכם שאחרי צום יום כיפור או אחרי צום אחר לא הרגשתם טוב והקאתם פשוט?
זה נכון שאחרי האהבה הראשונה מחפשים מישהו/י שדומים לה?
אני די עונה הרבה, ויש לי הרגשה שהרבה שונאים אותי פה . יכול להיות שההרגשה שלי נכונה?
הגיוני שאחרי קשר של חצי שנה אחרי היום של הפרידה כבר לא הרגשתי עצובה?
זה נורמאלי שאחרי שהתנשקנו נמשכתי אליו הרבה הרבה יותר?
על מה לדבר עם מישהו שאחרי הרבה זמן לא דיברנו?