4 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 15. יש איש שממש מפחיד אותי. הוא גר היכנשהו ליד הבית שלי ויוצא ככה שכמעט תמיד שאני הולכת לאינשהו הוא נמצא בדרך. וכל פעם הוא אומר לי דברים שלא נעימים לי. הוא נראה לי בערך בן 40. כל פעם פשוט כל פעם שהוא רואה אותי אפילו אם זה כשהוא עובר במכונית הוא יכול לעצור לידי ולהגיד לי תכנסי. וכל פעם אני פשוט הולכת משם מהר. לא מדברת איתו אף פעם. בזמן האחרון זה נהיה ממש מפחיד כי יש לי הרגשה שאני רואה אותו ממש כל החיים. מאז שעברתי לפה (בכיתה ג) אני רואה אותו בכל מקום. וכל פעם הוא אומר לי דברים כמו: תהי חברה שלי, יהיה לך טוב איתי. אני אקח אותך לסרט. אני לא יודעת מה לעשות. לתקשר איתו אני לא רוצה בשום פנים ואופן. בבקשה תעזרו לי, אל תחשבו שאני איזו ילדה סתומה, אני מדברת בשיא הרצינות כשאני אומרת שזה כבר ממש מטריד, כאילו כל החיים הבן אדם הזה לא יעזוב אותי ולי אין מה לעשות בנידון. מה לעשות רבותי?
אנונימית
את עושה נכון.
בשום אופן לא לדבר איתו.
עירבת מבוגר? תנסי להגיד להורים שלך.
אפילו למשטרה אם הוא מטריד אותך כמו שאת מתארת,
אני לא רוצה להלחיץ אותך אבל זה יכול להיות נורא מסוכן אם לא תספרי לאף אחד.
תספרי למישהו מבוגר, תבררו מזה, ואם יהיה צורך תפנו גם למשטרה.
לכי למשטרה.. ותגידי לאמא שלך
יש לך המון מה לעשות בנידון, אם זה היה משהו שנמשך כמה חודשים אז ניחה, אבל זה משהו שנמשך כבר לתקופה מאוד ארוכה, היית צריכה לדווח עליו למשטרה ממזמן, הם ידעו כבר איך לטפל בו, זה נקרא הטרדה מינית (גם אם לא פיזית, אז מילולית), הוא בן אדם בן 40 ואני משערת שאת קטנה ממנו בלפחות 25 שנים טובות! אם את מפוחדת לתקשר עם המשטרה, תתחילי בקטן וספרי להורים, הם כבר ינחו אותך מה הדרך הכי טובה לטפל בזה, בהצלחה!