9 תשובות
אני גם נמוך ואין כזה מה לעשות את כבר בת 17 הבנות כבר לא ממשיכות לגבוהה ואת צריכה לקבל את זה שאת נמוכה ולאהוב את זה גם
שואל השאלה:
וואי אבל אני ממש נמוכה
שואל השאלה:
אבל תודה
מה הגובה שלך?
יש לך עוד סיכוי לגבוה, למרות שכנראה שלא, חשוב לי לציין שלדעתי האישית בנות נמוכות זה ממש סמאש וזה ממש הטייפ שלי ושל הרבה גברים וזה ממש מעלה
אני גם בת 17 וממש נמוכה אמרו לי שיש לי עוד סיכוי לגבוה אבל אני לא חושבת אני פשוט אתמודד עם זה שאני נמוכה
שואל השאלה:
i'm almost 5 feet
שואל השאלה:
למה בדיוק בנות נמוכות מעלה?
אני לא מבין מה מושך בזה אבל זה פשוט מושך העובדה שהאישה פיצית, כמעט כל החורה שהיה ביננו משהו איי פעם הייתה פחות ממטר 60