25 תשובות
לא אפילו לא קצת
לא, זה ממש המטרה שלנו.
זה אגואיסטי כשאין לך משאבים לטפל בהם
לא
לא אבל אני ממש מכבד ורואה היגיון במחשבה הזאת, אני אסביר:
בהנחה שכאב זה דבר רע, אושר זה דבר טוב
חוסר בכאב זה דבר טוב גם אם אין אף אחד שמקבל אותו אבל חוסר באושר זה דבר רע רק אם יש מישהו שנפגע ממנו
כאשר אישה מגלה שיש לה מחלה גנטית מסוכנת היא תחליט לא ללדת ילד בשביל למנוע ממנו את הכאב שעלול להתקבל כתוצאה מכך שהיא תוליד אותו, הוכחה לכך שהעדר כאב זה דבר טוב גם אם אין אף אחד שיזכה לקבל אותו
אבל לעומת זאת היא לא תחשוב לעצמה "אוי אבל אם אני לא אוליד אותו הוא לא יחווה את האושר הפוטנציאלי שהוא עלול לקבל" מה שמוכיח לנו שהעדר עונג הוא לא דבר רע אם אין אף אחד ש"סובל" ממנו
אם העדר אושר היה דבר רע, היה אסור להשתמש באמצעי מניעה מפני שזה מונע את האושר הפוטנציאלי שהילד היה אמור לקבל
בהנחה שכאב זה דבר רע, אושר זה דבר טוב
חוסר בכאב זה דבר טוב גם אם אין אף אחד שמקבל אותו אבל חוסר באושר זה דבר רע רק אם יש מישהו שנפגע ממנו
כאשר אישה מגלה שיש לה מחלה גנטית מסוכנת היא תחליט לא ללדת ילד בשביל למנוע ממנו את הכאב שעלול להתקבל כתוצאה מכך שהיא תוליד אותו, הוכחה לכך שהעדר כאב זה דבר טוב גם אם אין אף אחד שיזכה לקבל אותו
אבל לעומת זאת היא לא תחשוב לעצמה "אוי אבל אם אני לא אוליד אותו הוא לא יחווה את האושר הפוטנציאלי שהוא עלול לקבל" מה שמוכיח לנו שהעדר עונג הוא לא דבר רע אם אין אף אחד ש"סובל" ממנו
אם העדר אושר היה דבר רע, היה אסור להשתמש באמצעי מניעה מפני שזה מונע את האושר הפוטנציאלי שהילד היה אמור לקבל
ברה זה המטרה של בני האדם בתכלס
אתה לא חושב לשאול שאלות מיותרת
שואל השאלה:
אבל זה גם אגואיסטי עבור כדור הארץ
מה עם ההתחממות הגלובאלית?
ואגואיסטי להביא ילדים לעולם אכזרי שצונאמי, שריפות, חום בלתי נסבל עומד להרוס אותו עוד 40 שנה
אבל זה גם אגואיסטי עבור כדור הארץ
מה עם ההתחממות הגלובאלית?
ואגואיסטי להביא ילדים לעולם אכזרי שצונאמי, שריפות, חום בלתי נסבל עומד להרוס אותו עוד 40 שנה
אנונימי
אתה לא חושב שהשאלה שלך טיפ טיפה אגואיסטית?
האמת שכן, אני חושבת שיש בזה משהו אגואיסטי.
ולכל אלה שלא הבינו או חושבים שזו שאלה מטומטמת, תשאלו את עצמכם, למה אתם רוצים להביא ילדים לעולם?
ולכל אלה שלא הבינו או חושבים שזו שאלה מטומטמת, תשאלו את עצמכם, למה אתם רוצים להביא ילדים לעולם?
למי אכפת מכדור הארץ
אני לא אחיה פה בשביל לסבול מזה
אני לא אחיה פה בשביל לסבול מזה
שואל השאלה:
אבל הילדים שלך יחיו כדי לסבול מזה^
את מחזקת שלהביא ילדים זה אגואיסטי אכפת לך מעצמך שלא תסבלי עכשיו. מה איתם?
אבל הילדים שלך יחיו כדי לסבול מזה^
את מחזקת שלהביא ילדים זה אגואיסטי אכפת לך מעצמך שלא תסבלי עכשיו. מה איתם?
אנונימי
שואל השאלה:
הקיום בעולם לא ימשיך עם קצב ההתרבות^
הקיום בעולם לא ימשיך עם קצב ההתרבות^
אנונימי
שואל השאלה:
למה כולם פה כל כך בורים בהתחממות הגלובאלית עוד 40 שנה צונאמי עומד להרוס הרבה מדינות
למה כולם פה כל כך בורים בהתחממות הגלובאלית עוד 40 שנה צונאמי עומד להרוס הרבה מדינות
אנונימי
זה טיעון שלא מתקשר אבל לאגואיסטיות כי אפשר לעשות כמו מה שעושים בסין שמותר לכל משפחה להוליד ילד אחד או משהו בסגנון אם זו הבעיה שלך עם הולדת ילדים
שואל השאלה:
יש הרבה סיבות למה להביא ילדים זה אגואיסטי^^
ההתחממות הגלובאלית
מירוץ העכברים
סיבות גנטיות ועוד הרבה
גם מוסרית זה בעייתי
יש הרבה סיבות למה להביא ילדים זה אגואיסטי^^
ההתחממות הגלובאלית
מירוץ העכברים
סיבות גנטיות ועוד הרבה
גם מוסרית זה בעייתי
אנונימי
שואל השאלה:
לעולם של סבל פחות
לעולם של סבל פחות
אנונימי
המדע והעולם שלנו מפותח מספיק בשביל שאם הם יראו שזאת בעיה מספיק גדולה הם ימצאו פתרון להכל(חוץ מלבחינה המוסרית)^^^^^
שואל השאלה:
כשאתה תביא ילד לא כואב לך שהוא יחיה כל חיוו במירוץ העכברים? בעולם הרוס? מזוהם? בחום בלתי נסבל? ביוקר מחיה? ולא חסר עוד
כשאתה תביא ילד לא כואב לך שהוא יחיה כל חיוו במירוץ העכברים? בעולם הרוס? מזוהם? בחום בלתי נסבל? ביוקר מחיה? ולא חסר עוד
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שכולם אומרים, אז למה אתה לא עשיר עכשיו?
זה מה שכולם אומרים, אז למה אתה לא עשיר עכשיו?
אנונימי
שואל השאלה:
כי חופש כלכלי זאת האופציה היחידה לצאת ממירוץ העכברים
כי חופש כלכלי זאת האופציה היחידה לצאת ממירוץ העכברים
אנונימי
אני חושב שהמילה "כולם" מסבירה את הכל
הכל יחסי, אם זה מה שכולם אומרים שימצאו פתרון אז בסופו של דבר כולם צריכים להיות עשירים מה שיגרום לדרישה גבוהה יותר של כסף, נכסים וכו בשביל להיחשב עשיר
דווקא אנחנו מאוד מאוד עשירים אם אתה משווה אותנו לכל תקופה אחרת בהיסטוריה
אז אתה טועה כאן, בסופו של דבר מצאו/מוצאים פתרון ל"בעיה" הזאת
הכל יחסי, אם זה מה שכולם אומרים שימצאו פתרון אז בסופו של דבר כולם צריכים להיות עשירים מה שיגרום לדרישה גבוהה יותר של כסף, נכסים וכו בשביל להיחשב עשיר
דווקא אנחנו מאוד מאוד עשירים אם אתה משווה אותנו לכל תקופה אחרת בהיסטוריה
אז אתה טועה כאן, בסופו של דבר מצאו/מוצאים פתרון ל"בעיה" הזאת
שואל השאלה:
אני לא טועה, אנחנו עשירים יחסים לתקופות אחרות בגלל שיש יותר ידיים עובדות וכוח אדם מאשר פעם, יש פיצוץ אוכלוסין
אבל זה רק בגלל שרוב האנשים הם עבדים שמשלמים מיסים ורצים במירוץ העכברים, אחרת לא היינו עשירים כולם מבחינה מדינית
הכלכלה העשירה היא רק בגלל שיש כל כך הרבה עכברים עניים
ורק בעלי הגבינה בדרגים העליונים נהנים מזה
אני לא טועה, אנחנו עשירים יחסים לתקופות אחרות בגלל שיש יותר ידיים עובדות וכוח אדם מאשר פעם, יש פיצוץ אוכלוסין
אבל זה רק בגלל שרוב האנשים הם עבדים שמשלמים מיסים ורצים במירוץ העכברים, אחרת לא היינו עשירים כולם מבחינה מדינית
הכלכלה העשירה היא רק בגלל שיש כל כך הרבה עכברים עניים
ורק בעלי הגבינה בדרגים העליונים נהנים מזה
אנונימי
לא, זה הדבר הכי טבעי והגיוני ושצריך לעשות שקיים
לא
באותו הנושא: