18 תשובות
לא
למה שיהיה אגואיסטי?
להפך, האמא מביאה לילד חיים בשביל שהאבולוציה שלנו קודם תתקדם ותגדל.
להפך, האמא מביאה לילד חיים בשביל שהאבולוציה שלנו קודם תתקדם ותגדל.
^^^
יש משהו בזה, אבל הטענה לא נכונה לדעתי.
רוב ההורים לא מביאים ילדים כדי שיטפלו בהם כשיהיו זקנים, אלא מתוך רצון לגדל את הילד ולאהוב אותו.
ויש בזה משהו קצת אנוכי, אבל זה טבע העולם ורוב הילדים לא מתחרטים על זה שנולדו.
חוץ מזה שילדים זאת עבודה קשה.
יש משהו בזה, אבל הטענה לא נכונה לדעתי.
רוב ההורים לא מביאים ילדים כדי שיטפלו בהם כשיהיו זקנים, אלא מתוך רצון לגדל את הילד ולאהוב אותו.
ויש בזה משהו קצת אנוכי, אבל זה טבע העולם ורוב הילדים לא מתחרטים על זה שנולדו.
חוץ מזה שילדים זאת עבודה קשה.
אנונימית
כן ולא
כי תחשוב שתכלס אני רוצה להביא ילדים כי אני רוצה ילדים, אין לי מושג מה הם עכשיו או אם טוב להם או לא, ואני לא מביאה אותם בשביל שיטפלו בי בעתיד, אלא בגלל שאני רוצה
כמו להבדיל חיית מחמד
כי תחשוב שתכלס אני רוצה להביא ילדים כי אני רוצה ילדים, אין לי מושג מה הם עכשיו או אם טוב להם או לא, ואני לא מביאה אותם בשביל שיטפלו בי בעתיד, אלא בגלל שאני רוצה
כמו להבדיל חיית מחמד
^^
ממש ממש כן, הורים מביאים ילד לעולם כדי לאהוב ולגדל ביחד את הילד, לגדל משפחה.
ממש ממש כן, הורים מביאים ילד לעולם כדי לאהוב ולגדל ביחד את הילד, לגדל משפחה.
בהחלט אגואיסטי
זה לא אגואיסטי, וזה ברור לכולם שלא, איזה שטויות אנשים מעלים. מי חשב על זה בכלל כשנולדו להם ילדים. חשבו רק על ההיפך, על לדאוג לילדים.
זה אגואיסטי ובאותה נשימה לא אגואיסטי, אין לי כוח להסביר זה ארוך
כל מה שעושים זה אגואיסטי.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^עובדה שיש מלא אנשים שחושבים שזה אגואיסטי
^^^עובדה שיש מלא אנשים שחושבים שזה אגואיסטי
אנונימית
זה שזה אגואיסטי זה לא אומר שזה דבר רע
באותה מידה גם לא להביא ילדים יכול לנבוע ממניעים אגואיסטים
באותה מידה גם לא להביא ילדים יכול לנבוע ממניעים אגואיסטים
אנונימית
לא, הוא יכול לבוא לבד??
לא חחח
לא חחח
מה לעזאזל..
אנונימית
מה
מי אמר לך שמי שמביאה ילדים זה כדי שהם יטפלו בה
זה ממש לא נכון די להתעסק בשטויות תלמדו לבגרות או משהו
מי אמר לך שמי שמביאה ילדים זה כדי שהם יטפלו בה
זה ממש לא נכון די להתעסק בשטויות תלמדו לבגרות או משהו
כן, חד משמעית.
אנונימי
כןן, אתם מביאים ילדים לעולם שכנראה רוב החיים יסבלו והסיבות להביא ילדים זה תמיד "גיא מי רוצה להפוך להיות אמא/אבא" וזה רק בשבילך
זה שאתם סובלים כל החיים לא אומר שכולם סובלים.
ותפסיקו להגזים
ותפסיקו להגזים
אנונימית
אני חושבת שזה אגואיסטי אבל לגיטימי לגמרי
באותו הנושא: