16 תשובות
לא
לא...........
למה שזה היה אגויסטי.....
כן
כן
אנונימי
מה אגואיסטי בזה?
ברור
לא מה אגואיסטי בזה
יובל58
1. להביא ילד רק בשביל להמשיך את הקיום שלך זה די אגואיסטי
2. להביא ילד רק בשביל שיהיה מישהו שיאהב אותך ללא תנאי. אם אתה רוצה את זה אז תיקח כלב.
3. כדור הארץ מלא בבני אדם, כל בן אדם חדש גורם לכדור הארץ להיפגע.
כן.
כן. אני לא הולך להביא ילד משלי. אם כבר אני אאמץ הרי הוא כבר קיים זה עדיף
אנונימי
ממש לא . ילידים צריך להשקיע בהם, לתת להם...
כן אגואסטי בהחלט
לא מבין מה אגואיסטי זה חלק מקיום העולם בלי זה גם אתם לא הייתם פה
ישיותר מידי אנשים בעולם כל אחד נוסף מוסיף עוד זיהום אוויר ועוד רוע וגם אם הוא לא מוסיף טיפת רוע אז הרוע פונה אליו ואז אתה הבאת מישהו לעולם של סבל עוני ורצח