2 תשובות
בטח שזה הגיוני.
ללייזר לוקח זמן עד שמתחילים לראות תוצאות על השורש.
עד אז - כל עוד את מסירה עם סכין זה מסיר רק על פני השטח, ולא מהשורש. מה שגורם למראה הנקודות השחורות - קצוות השורשים.
היי!
אני לא מבינה בזה כול כך..
אבל נראה לי שכדי לך ללכת ולשאול את מי שעשית את זה אצלו ולשיים אולי קרם פנים ולהרגיעה את העור!