6 תשובות
^איך הגעת להתבוללות?
התבוללות זה שמישהו/י יהודי/יה ייצא עם מישהו/י גוי/ה

לשאלה- כי לא נהוג לחגוג אותו בישראל.
אנונימית
מי שרוצה לחגוג שיחגוג
זה חג שכל שנה נרצחו בו אלפי יהודים, וכן זה חג של עבודה זרה.
אין בעיה. שכל אחד יעשה מה שטוב לו.
לפי היהדות לחגוג חג של הנצרות זה עבודה זרה, ובגלל שהאלווין זה חג גם דתי וגם עממי הוא עדיין נחשב עבודה זרה על פי היהדות
תחגגי אבל מה שבא לך אם זה לא משנה לך

ויש נוצרים בחול שקוראים לחג שטני רק כשזה מגיע לחלק של סגידה לשדים והערצה של השטן מה שקורה הרבה בחול
מעבר לעבודה זרה יש אישור של "חוקות הגויים" ולחגוג הלוואין - זה חוקות הגויים