8 תשובות
כי לפעמים הם מוחקים בלי סיבה
כי הם מוחקים, חוסמים ומורידים נקודות על שטויות
לאנשים יש בעיה עם נאמנים, עקב נטייתם הקבועה למחוק שאלות אשר סותרות את השקפתם או בגלל הרגלם למחוק בכללי שאלות בלי סיבה
כי הם מוחקים בלי סיבה כמו חבורת שוטרים מוזרה
כי הם סתם חשים את עצמם מי ישמע מי הם. הם הורידו לי שתי נקודות על זה ששאלתי למי יש קוד קופון לאיזה משהו ואחרי זה ששאלתי פה למה זה ככה אז הציעו לי לשאול עוד פעם ואז הורידו לי 3 נקודות אמינות ורשמו לי שזה אזהרה שנייה
אנונימית
והרבה מבקשים פה קוד קופון אז אמרתי שאני ישאל גם
אנונימית
למה לאזרחים יש בעיה עם שוטרים?
בדר"כ בדיוק מאותה הסיבה; משתמשים עוברים על חוקיי האתר, אנחנו מוחקים להם, הם מתלוננים על זה ומתבטאים גס/בצורה לא תקינה והופ ישר נחסמים.
במקום לעצור לרגע אחד, לקרוא ולשים לב לחוקיי האתר הם מעדיפים לעבור עבירות ולהתלונן וזה חוזר על עצמו.
בדר"כ בדיוק מאותה הסיבה; משתמשים עוברים על חוקיי האתר, אנחנו מוחקים להם, הם מתלוננים על זה ומתבטאים גס/בצורה לא תקינה והופ ישר נחסמים.
במקום לעצור לרגע אחד, לקרוא ולשים לב לחוקיי האתר הם מעדיפים לעבור עבירות ולהתלונן וזה חוזר על עצמו.
כי לפעמים הם מוחקים בלי סיבה מוצדקת באמת או שאם אומרים משהו רע על משהו אחר שפוגע בהם אישית הם יורידו נקודות כי זה התבטאות פוגענית
באותו הנושא: