18 תשובות
זה טוב
זה אומר שפיתחת חסינות לחיים (:
זה אומר שפיתחת חסינות לחיים (:
יש אנשים כאלה...
כן.
שמע מתחלפת איתך עכשיו
שואל השאלה:
אני פשוט לא יכול לא משנה כמה המצב רוח שלי יהיה חרא
אני פשוט לא יכול לא משנה כמה המצב רוח שלי יהיה חרא
אנונימי
כן, גם אני ככה, כל אחד שונה
היה לי ככה לפני שנתיים הייתה לי חסימה רגשית והרגשתי ריקנות וחרא ועדיין לא הצלחתי לבכות
עבר לי אחרי חצי שנה אבל נראלי במקרה שלך אזלו לך הדמעות
עבר לי אחרי חצי שנה אבל נראלי במקרה שלך אזלו לך הדמעות
אממ קצת לא הגיוני..
אנונימית
שואל השאלה:
לא יכול להיות שאזלו לי הדמעות כי שאני מפהק יוצא לי דמעות
לא יכול להיות שאזלו לי הדמעות כי שאני מפהק יוצא לי דמעות
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא הגיוני^
למה לא הגיוני^
אנונימי
כי אין בן אדם שלא בוכה כלכך הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני מכיר אנשים שלא בכו הרבה יותר ממני
לא אני מכיר אנשים שלא בכו הרבה יותר ממני
אנונימי
אז אם כנראה משקרים
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו אם הם כן אני לא בכיתי 5 שנים
אפילו אם הם כן אני לא בכיתי 5 שנים
אנונימי
אוקיי
אנונימית
איך זה אפשרי? כאילו בן אדם צריך לבכות באיזשהו שלב.
מה שכן אני מקנאה אני לא מצליחה להחזיק דמעות יום וחצי
מה שכן אני מקנאה אני לא מצליחה להחזיק דמעות יום וחצי
שואל השאלה:
אני לא הצלחתי לבכות הרבה שנים אני פשוט לא יכול
אני לא הצלחתי לבכות הרבה שנים אני פשוט לא יכול
אנונימי
באותו הנושא: