21 תשובות
זה לא הגיוני..אי אפשר לא לבכות שנה
וגם אם זה הגיוני,לבכות זה בסדר
חרדה זה לא משהו מוגדר בזמן, זה תמיד יכול לחזור
שואל השאלה:
אבל היה לי 4 חודשים וזה עבר מבכי
שהתחלתי לבכות ממש חזק זה פשוט עבר
איךך
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא נכון^^
לא בכיתי
ירד לי דמעות ועצרתי אותם כל הזמן ופה לא עצרתי ובכיתי ממש ממש חזקק
אנונימית
אה אז הבנתי,חשבתי בכלל לא לבכות שנה שלמה
למרות שלבכות זה בריא,אם קשה לך את יכולה לבכות חזק.
אז כמו שאמרו פה אין לזה זמן מסויים
שואל השאלה:
מה אין לזה זמן
אני אומרת שהיה לי חרדה 4 חודשים
ולפני יומיים התחלתי לבכות חזק
וכל קוצר הנשימה , הכלל עבר לי
אנונימית
אני לא חושבת שזה עבר בגלל שלא בכית,אני חושבת שזה אולי מהתקופות שעברת ואיך התמודדת איתם וכמה חשבת עליהם
אבל תשמחי בזה עכשיו
אל תייחסי לזה יותר מידי חשיבות ואל תפתחי ציפיות, אותה חרדה יכולה לחזור לך ברגע ואני מדברת מניסיון (מאובחנת גם עם בעיות חרדה)
שואל השאלה:
אבל היה כתוב באינטרנט שהבכי גורם להמשיך הלאה
הוא אומר למוח שזה נגמר
מה אתם חושבים?
אנונימית
שזה לא נכוןץ
שואל השאלה:
אבל אף פעם לא היה לי
היה לי בגלל תקופת הקורונה וזהו.
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איך זה עבר בום תוך 4 חודשים?
אין מצב
זה מבכי
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי היה לה את זה
ואמרתי לה שיש לי קוצר נשימה שממש מפריע לי וממש פירטתי לה
והיא אמרה שאני לא בכיתי מלא שנים
ואני צריכה לחשוב על משהו כואב ולבכות
וזה עבר בזכותהה
אנונימית
אין קשר בין התדירות שבה את בוכה לחרדה, זה יכול להתבטא בעוד דברים ואני ממליץ לך לראות מומחה שיאבחן אותך ולא לשאול באינטרנט.
מה קשור שהבכי גורם להמשיך הלאה? מה נגמר?
זה לא הגיוני שהחרדה הפסיקה לך **בגלל** שלא בכית שנה.
זה כנראה מדברים אחרים,וגם אני מדברת מניסיון
שואל השאלה:
יש לי פסיכולוגית בשני אני רק אומרת שהכל עבר לי מבכי
איך אתם לא מאמינים לי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא הגיוני מה שאתם אומרים
כי הייתי עם זה 4 חודשים.
4!!!
לא נשמתי וכו'
ופתאום שאמא שלי אמרה לי לבכות בכיתי וזה עבר
וגם כל פעם שהיה לי התקף יצא דמעות ועצרתי אותם.
אנונימית
תקשיבי,את שאלת אם זה הגיוני,אני מניסיון אומרת לך שזה לא.
אם את לא יכולה לקבל את התשובות שלנו אז פעם הבאה אל תשאלי,תדברי על זה עם הפסיכולוגית שלך ותראי.
ואני שמחה שהמצב שלך יותר טוב עכשיו
שואל השאלה:
אז איך זה עבר פתאום אחרי ארבע חודשים ברוך השם?
אנונימית
מה שגרם לך לחרדה נעלם,או שהמצב השתפר
שואל השאלה:
ישש תודה לך:)
אנונימית