4 תשובות
אל תשים
ענית לעצמך. אם את מרגישה שהם שופטים אותך תעשי לעצמך טוב ואל תוסיפי לקלוז כי אם תוסיפי תרגישי שפיטה על כל דבר שתעלי תעשי רק מה שיגרום לך להרגיש בנוח
אה? שים מי שבאלך למי אכפת אם הם ישפטו שהם בקלוז או ישפטו שהם לא בקלוז, שישפטו
יתקעו תראש בקיר
יתקעו תראש בקיר
לא
אנונימית
באותו הנושא: