7 תשובות
אז שים עליהם זין. מי הם בכלל שיגידו אם התבגרת או לא? תעשה מה שנכון לך ואל תיכנע ללחץ חברתי, על הדרך זרוק את ה"חברים" האלה כי הם נשמעים זבל
אתה ממש לא חייב לשתות כדי להיות חלק אני חושבת שבסך הכל הם די מקנאים בך שאתה מצליח לעצור את עצמך ככה אף פעם אין מוקדם מדי.. תעשה מה שבראש שלך ומה שאתה חושב ואל תעשה דברים שאתה לא רוצה כדי להיות חלק
גם אני לא שותה ואני בת 17 וכולם שותים,תדע מעריכים אותי על זה שאני לא נכנעת ללחץ חברתי..
אם הם לא מכבדים אותך אז הם לא חברים טובים, כדאי לדבר איתם על זה ולדרוש שלא יתעלמו מהגבולות והדעות שלך, אם הם עדיין לא שמים עלייך אז תחפש חברים חדשים אחרים
תתעלם, בנים כמוך נדירים
תעשה מה שטוב לך תמיד ולא מה שטוב לסביבה.
יום אחד חלק מהסביבה שלך גם תעשן וגם תעשה דברים יותר גרועים מאלכוהול וסיגריות
זה לא אומר שזה יבוא גם לך בטוב
Cut
אל תרגיש רע, מותר לך לא לשתות