5 תשובות
אנשים הם שיפוטיים לטוב ולרע.
ככה בני אדם עובדים
אני שופטת את כולם לפי רום ראשוני אסל אתה מגיר את הבן אדם ויכול להיות שמה שחשבת ישתנה
טבע אנושי
הייתי אומר שהם עושים את זה מניסיון להכנס לחיים שלך.
מסקנה: את מעניינת.
מסקנה: את מעניינת.
באותו הנושא: