6 תשובות
כנראה יתחיל לכאוב לך מחר או בשעות הקרובות
הגיוני שהשיניים עדיין לא זזות
בכל אופן אני ביום השני שפקתי שווארמה עם הכאב ובלי כאב חחח הייתי רעבה
לא נראלי, תהני מהרגעים שלא כואב
לא אין בעיה זה הגיוני
זה מתחיל לכאוב אחרי כמה שעות לא מייד אז יכול להיות שיכאב לך עוד מעט
לא, כשאני עשיתי גשר רק אחרי יום התחיל לכאוב לי