4 תשובות
לאכול משהו רק וקר
יוגורט, גלידה משהו קר עוזר שלא צריך לנגוס
יוגורט, גלידה משהו קר עוזר שלא צריך לנגוס
כן ומחר בבוקר זה יהיה גרוע יותר
אבל ישתפר ועוד חמישה ימים כבר יהיה בסדר
אם זה כאבים בלתי נסבלים תקחי כדור
אבל ישתפר ועוד חמישה ימים כבר יהיה בסדר
אם זה כאבים בלתי נסבלים תקחי כדור
שואל השאלה:
ברביעי אני הולכת לים זה יפריע לי??
ברביעי אני הולכת לים זה יפריע לי??
אנונימית
זה יפריע בלי שוםקשר לים
באותו הנושא: