היום באימון פתאום לא הצלחתי לנשום כמו שצריך והייתה לי בחילה
המאמן שלי טיפה נלחץ כי זה באמת בחיים לא קרה לי וגם לפני שהתחלתי איתו אימונים הייתי רצה הרבה ובאמת בחיים בחיים לא קרה לי אכלתי ושתיתי כרגיל היום והסט שהתחלתי להרגיש בו ככה בכלל היה על משקל ממש נמוך רק כדי שאני אלמד את הטכניקה של התרגיל זה הגיוני? כאילו אני עושה הרבה ספורט כבר הרבה שנים אף פעם לא קרה לי שהיה לי ככה