3 תשובות
כי יכול להיות שהייתי יותר עייפה , או שעל הגוף שלך היה יותר עומס..
מתי הייתה הפעם הקודמת?
עשית הפסקה גדולה?
אולי עייפת את עצמך יותר מהפעם הקודמת כי עשית עוד דברים?
אולי לא אכלת מספיק
יכולות להיות מלא סיבות
עשית הפסקה גדולה?
אולי עייפת את עצמך יותר מהפעם הקודמת כי עשית עוד דברים?
אולי לא אכלת מספיק
יכולות להיות מלא סיבות
זה תלוי בהמון דברים. במצב רוח שלך, במידת העייפות שלך..
כשבדרך כלל לא הולך לי במים ואין לי גלים טובים שמספקים אותי זה בגלל שאני עייפה או שהמצב הנפשי שלי לא משהו.
זה שפעם פעמיים לא הולך זה בסדר, קורה. הכי חשוב להתמיד
כשבדרך כלל לא הולך לי במים ואין לי גלים טובים שמספקים אותי זה בגלל שאני עייפה או שהמצב הנפשי שלי לא משהו.
זה שפעם פעמיים לא הולך זה בסדר, קורה. הכי חשוב להתמיד
באותו הנושא: