8 תשובות
יצאת בסדר, לה פשוט קשה להתמודד עם האמת.
היא לא בסדר חברה רעילה
היא לא נשמעת טיפוס רגיש.
שואל השאלה:
חחח לא תאמין לי שלא^
בריבים היא תמיד מתחילה ואז מקללת אותי ומשפחה ואז מתפלאת למה אני מחזירה לה...אני מתחילה להתרחק ממנה לאט לאט היא לא הכי שפויה
אנונימית
חפשי חברה אחרת. קשר כזה רק יפגע בך.
שואל השאלה:
כן צודק
אנונימית
ברור שיצאת בסדר הפסד שלה סתם התנהגה בקטנוניות
את יצאת בסדר, היא לא
אנונימי