6 תשובות
לא
לא חושבת כל עוד את אוהבת את התיק והוא נראה טוב אז זה סבבה אני בעצמי לא קונה מותגים מפורסמים או דברים כאלה
לא אני הולכת כי זה לדעתי תיק יפה (לא כדי להרשים שזה מותג)
אם זה יפה ומתאים לסטייל שלך לכי, מי שיגיד לך משהו לגבי זה אז מביך שלו שאכפת לו ממותגים
אם זה יפה ומתאים לסטייל שלך לכי, מי שיגיד לך משהו לגבי זה אז מביך שלו שאכפת לו ממותגים
לא מביך בכלל
לא לפי דעתי
כן
באותו הנושא: