7 תשובות
לא.
לא
חיקויים זה לא מביך, לא לכולם יש כסף לנעל ב800 שקל
מה אכפת לך מה יחשבו על זה, אם זה נראה לך יפה תלבשי את זה
לא מביך אבל אני לא הייתי הולכת עם זה
שואל השאלה:
^^אני חרדה ממש לגבי דברים שאני לובשת
אנונימית
לא מביך אבל אם לא שלמה לגמרי עם זה אז עדיף שתבואי עם נעל שאת אוהבת כי זה סתם יהרוס לך את היום הראשון ואז במהלך השנה תבואי עם הנעל הזאת