9 תשובות
שואל השאלה:
ערערתי לא עזר קיצור משטרה שה אבוד
ערערתי לא עזר קיצור משטרה שה אבוד
אנונימית
לא נורא גם בצהל יש אחלה תפקידים
אם לא עברת קבט שחם לא תעברי קבט מגב
תערערי על הקביעה הזו
מגב ושחם זה מאותו גוף משטרה לא עברת קבט של שחם אולי לא תעברי גם של מגב
אבל לדעתי תנסי תשאלי זה לא עולה כסף אל תתביישי או משהו
אבל לדעתי תנסי תשאלי זה לא עולה כסף אל תתביישי או משהו
שואל השאלה:
בצה"ל אין עתיד במשטרה יש
תמיד רציתי להיות חוקרת נוער או קצינת מבחן
אבל אבוד לי
בצה"ל אין עתיד במשטרה יש
תמיד רציתי להיות חוקרת נוער או קצינת מבחן
אבל אבוד לי
אנונימית
לא נכון
יש את מצח ויש הרבה שהולכים אחרכ לעבוד במשטרה ישראל
יש את מצח ויש הרבה שהולכים אחרכ לעבוד במשטרה ישראל
שואל השאלה:
^אם לא עברתי קב"ט אחרי מצח כן אוכל לעבור?
^אם לא עברתי קב"ט אחרי מצח כן אוכל לעבור?
אנונימית
כן כי זה סיווג ביטחוני של צהל מצח
למה לא עברת קבט את יודעת?
למה לא עברת קבט את יודעת?
באותו הנושא: