10 תשובות
במה לא עברת?
מה קרה? מה לא עברת?
לבכות זה משחרר
מה לא עברת , את תעברי בפעם הבאה את מסוגלת
אנונימית
מה לא עברת ?
שואל השאלה:
לא עברתי טסט, יש לכם רעיונות מה אפשר לעשות כדי לעבור?
אנונימית
כן, לבדוק על מה לא עברת. זה יכול להיות בגלל טעות שלך וגם נטו בגלל חוסר מזל
לא נורא אני מכירה מלא אנשים שעברו טסט רק בחמישי שלהם הכול בסדר , תמשיכי לילמוד עליו תיראי מה היו הטעויות שלך תילמדי מהם ובטסט הבא אני בטוח שתצליחי