5 תשובות
כן זה היה קורה לי מלא
זה הגיוני. בתור אחת שזה קורה לה כל הזמן, זה לגיטימי לגמרי. לפעמים הגוף צריך להוציא קצת.
כן זה הגיוני
שואל השאלה:
ואני עוד מרגישה אשמה ובאותה תקופה לא סיפרתי לאף אחד כי זה הביך אותי
ואני עוד מרגישה אשמה ובאותה תקופה לא סיפרתי לאף אחד כי זה הביך אותי
אנונימית
זה בסדר, תזכרי שאת לא אשמה. אני גאה בך שעברת את זה. את לא לבד.
באותו הנושא: