5 תשובות
כן זה היה קורה לי מלא
זה הגיוני. בתור אחת שזה קורה לה כל הזמן, זה לגיטימי לגמרי. לפעמים הגוף צריך להוציא קצת.
שואל השאלה:
ואני עוד מרגישה אשמה ובאותה תקופה לא סיפרתי לאף אחד כי זה הביך אותי
אנונימית
זה בסדר, תזכרי שאת לא אשמה. אני גאה בך שעברת את זה. את לא לבד.