התחברות
הרשמה
אם אני הולכת לישון עכשיו אז צריך לעשות שמע ישראל לפני השינה?
אני תמיד אומרת אבל כבר בוקר אז ףא יודעת אם עוד צריך
12 ביולי 2023, 06:14
שינה
לילה
תפילות
קריאת שמע
2 תשובות
לא, כמו שלפני שנץ לא אומרים
אנונימי
בבוקר נוהגים שלא להגיד
א
אין לי כינוי כרגע1
באותו הנושא:
אם עשיתי עכשיו ערבית ואני הולכת לישון- עדיין צריך לעשות שמע ישראל שעל המיטה נכון?
זה הגיוני שאבא שלי קם עכשיו לעבודה ואני רק הולכת לישון עכשיו?!
חפפתי עכשיו את השיער ועוד 10 דקות אני הולכת לישון והוא רטוב....מה לעשות???
אם אני הולכת לישון עכשיו קמה בתשע וחמישה כמה זמן יש לי לישון?
מוגזם שאני הולכת לישון רק עכשיו כי שיחקתי עד עכשיו בסימס??
אני הולכת לישון רק עכשיו ואני אהיה גמורה מעייפות מחר מה לעשות
כמו שעות שינה צריך לישון בלילה ? אם אני הולכת לישון עכשיו וקמה בעשר וחצי זה טוב?
אני צריך לקום מחר ב7 אבל לא בא לי ללכת לישון עכשיו מתי ללכת לישון?
אני הולכת לישון אצל חברה מחר מה צריך להביאא???
אם אמרתי לעצמי שב - 2:30 אני הולכת לישון...ועכשיו באלי לכתוב מה לעשות?
אם אני הולכת לישון עכשיו ואני אתעורר בזריחה איך שיתחיל אור, כמה שעות יש לי לישון?