5 תשובות
זה טוב , לא יודעת מה איתכם הם מרגילים את עצמם למעשים טובים והופכים את עצמם "לגברים" בגיל קטן תחשבו מה יקרה כשהם יגדלו? יהיו גברים באמת אמיתיים.
הרצון להיות כמו הגדולים.
מי צם? הבוגרים.
מי לא צם? הקטנים.
אז אם אני ילד, אבל אבל אבל אני לא צם, אז אני לא קטן ולא ילד אלא בוגר! ואז כל הכיתה יקנאו בי! קדימה לצום!!
ככה זה במוח של הילד בקצרה.
גם לצום נחשב משהו קשה בשביל ילדים לכן אתה רוצה להיות מהאלו שאומרים "הצלחתי את כולו ואתה הצלחת רק חצי" וכו וכו.
מי לא צם? הקטנים.
אז אם אני ילד, אבל אבל אבל אני לא צם, אז אני לא קטן ולא ילד אלא בוגר! ואז כל הכיתה יקנאו בי! קדימה לצום!!
ככה זה במוח של הילד בקצרה.
גם לצום נחשב משהו קשה בשביל ילדים לכן אתה רוצה להיות מהאלו שאומרים "הצלחתי את כולו ואתה הצלחת רק חצי" וכו וכו.
כי זה משהו שאנשים יותר בוגרים מגילם עושים
ואם הם מצליחים לעשות משהו שלא לגילם אז הם כאילו מתקדמים/מפותחים מבחינתם
(במידה ומה שאמרת נכון)
ואם הם מצליחים לעשות משהו שלא לגילם אז הם כאילו מתקדמים/מפותחים מבחינתם
(במידה ומה שאמרת נכון)
ילדים בגיל הזה היום מנסים כמה שיותר לחקות את המבוגרים, זאת גם הסיבה שיש ילדים בני 9 שמעשנים היום או עושים פנס בגבה..
באותו הנושא: