18 תשובות
בע"ה לילדים שלי לא יהיה טלפון. מאמינה שזה אפשרי בדור שלנו זה קשה אבל אפשרי
שואל השאלה:
אבל כאילו אחיינים שלי בני 3 מכורים לטלפון
אבל כאילו אחיינים שלי בני 3 מכורים לטלפון
אנונימית
כנל גם אחים ובני דודים שלי. בעיניי זה נוראי להדביק טלפון לילד בשביל שתהייה לו תעסוקה במקום להנות מהגילאים האלה וללמד אותם קצת ערכים ולבלות איתם זמן איכות
אפשר אבל למה?
שואל השאלה:
טלפון מזיק מאוד להתפתחות המוחית אצל ילדים
מה מינוסים מה
טלפון מזיק מאוד להתפתחות המוחית אצל ילדים
מה מינוסים מה
אנונימית
בטח שאפשרי פשוט ההורים עצלנים
ברור שאפשר
זה אפשרי לגמרי
הרבה פעמים הורים עושים את זה כדי לקבל שקט שמים את הילד מול הטלווזיה או בטלפון זה מלמד את הילד שהנה בכיתי מספיק עשיתי בלאגן וקיבלתי בסוף זה גורם להם להיות מכורים
יש כל כל הרבה דברים אחרים שאפשר לעשות במקום והילד יהנה יותר אבל הרבה פעמים הורה בוחר בדרך הקלה
יש לי אחיינית בת 4 ובת 7 לילדה בת 7 כבר יש טלפון אבל היא בקושי נוגעת בו שתיהם בקושי נוגעות בטלפון הן מעדיפות לשחק לצייר להשתולל ללכת לגן משחקים וכן לפעמים לראות קצת טלווזיה כי ככה חינכו אותם ככה הרגילו אותם לא נתנו להן טלפון בכל פעם שקצת בכו
הרבה פעמים הורים עושים את זה כדי לקבל שקט שמים את הילד מול הטלווזיה או בטלפון זה מלמד את הילד שהנה בכיתי מספיק עשיתי בלאגן וקיבלתי בסוף זה גורם להם להיות מכורים
יש כל כל הרבה דברים אחרים שאפשר לעשות במקום והילד יהנה יותר אבל הרבה פעמים הורה בוחר בדרך הקלה
יש לי אחיינית בת 4 ובת 7 לילדה בת 7 כבר יש טלפון אבל היא בקושי נוגעת בו שתיהם בקושי נוגעות בטלפון הן מעדיפות לשחק לצייר להשתולל ללכת לגן משחקים וכן לפעמים לראות קצת טלווזיה כי ככה חינכו אותם ככה הרגילו אותם לא נתנו להן טלפון בכל פעם שקצת בכו
אנונימית
אני לא מסכימה איתכם בשום צורב זה תלוי מה הילד עושה בטלפון. טלפון מציל חיים וחייב שיהיה היום טלפונים במיוחד בדור היום, אבל לא חייב שלילדים יהיו אפליקציות שידפקו להם את המוח
לא משנה כמה הן לא רוצות טלפון הן צריכות אותו בלעדיו הן לא יצליחו לתקשר עם חברות עם בית ספר לימודים משפחה וצבא בעתיד. לא ישמעו מוזיקה
תנסי להסביר להורים שלהם שלא יתנו להם להיות כל כך הרבה בטלפון מאותה סיבה שאמרת לנו פה
התרבות וישראל מזיקים להתפתחות המוחית ,
שואל השאלה:
מדובר בילדה בת 4
מדובר בילדה בת 4
אנונימית
סורי על כל המתייפיפים פה, אין אפשרות
גם אני חשבתי כמוכם, באמת...
אבל שחשבתי על זה רגע, הבנתי שבכל היום דרך מסך, כל דבר שתעשו, שתהיה בינה מלאכותית...
ככה הילדים גדולים ויגדלו אין מה לעשות
גם אני חשבתי כמוכם, באמת...
אבל שחשבתי על זה רגע, הבנתי שבכל היום דרך מסך, כל דבר שתעשו, שתהיה בינה מלאכותית...
ככה הילדים גדולים ויגדלו אין מה לעשות
ילדה בת 4 לא צריכה טלפון ממלא כשהיא תגדל היא תצטרך אני עשיתי ניסוי כשנהרג לי הטלפון להיות בלי טלפון לשנה ותאמינו לי כמה שרציתי להיות בלי הטלפון הייתי צריכה אותו כדי לשרוד
כשנהרס
שואל השאלה:
^^ גם בגיל שלוש??
^^ גם בגיל שלוש??
אנונימית
ילדה בת 1-7 לא צריכה טלפון רק כשהיא מתחילה לדעת ולהבין דברים ולכת לבד ללימודים
באותו הנושא: