14 תשובות
אין כאלה אחי
אנונימי
שזה לא תמיד בטוח, ושהם עדיין לא מבינים בזה מספיק, ולא התנסו מספיק בשביל לדעת.
מסכנים
תגדיר קטנים. בגיל 13 בערך מתחילים להרגיש משיכה. אז מגיל 13 זה יכול להיות שהם באמת להט"בים. מצד שני, להיות ביסקסואל נהיה טרנד והרבה מזייפים
אנונימית
אף ילד/ה בן 5 בחיים לא הכריזו שהם חלק מהקהילה
וחוץ מזה זה משהו שנולדים איתו מה הבעיה שהם כבר מוכנים ויודעים את זה כבר
שזה אידיוטי כמו ילדים בגיל הזה שהם בטוחים שהם סטרייטים.
שואל השאלה:
אנונימית ליטרלי כתבתי גילאים מה תגדיר
אנונימי
גיל צעיר מידי כדי לדעת מה המיניות שלך חוץ מהקטע של ההומו / לסבית כי פה אתה יודע שאתה לא נמשך לבנים/בנות
אבל מה אם טרנסים? רובם מקבלים דיספוריה מגדרית בתחילת גיל ההתבגרות אבל יש כאלו שמרגישים אותה בגיל קטן מאוד (3-4). ילדה טרנסית ידעה שהיא בת כבר מגיל שלוש והתחילה את השינוי שלה מגיל חמש ועד היום היא לא מתחרטת ושמחה שהיא התחילה את השינוי בשלב מוקדם בחיים שלה.
שאם הם מרגישים מילדות ככה כנראה שיש משהו במה שהם אומרים
אבל שוב אלה ילדים קטנים דעות יכולות להשתנות בשנייה
למה אני צריך דעה עליו. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה אם זה עושה לו טוב
שיעשו מה שבא להם, אני לא אכנס להחלטות של אחרים.
מבולבלים.