31 תשובות
הם עוזרים הרבה בבית עם הילדים בנקיונות וכו.. והם לומדים רק בהסכמת האישה...
^^שאתה לא עובד אז יש הרבה זמן פנוי בטח..
אנונימי
א. זה המתכון הכי טוב למשפחה טובה ובלי מריבות ומניעת גירושין ובעיות נוספות.
ב. כי ה' מפרנס אותנו. לא העבודה. שנאמר 'השלך על ה' יהבך והוא יכלכלך', 'הבוטח בה' חסד יסובבנו'
ג. הברכה מגיעה לבית בזכות האישה ובזכות הצניעות שלה שנאמר 'ולאברהם היטיב בעבורה' (עבור שרה)
ב. כי ה' מפרנס אותנו. לא העבודה. שנאמר 'השלך על ה' יהבך והוא יכלכלך', 'הבוטח בה' חסד יסובבנו'
ג. הברכה מגיעה לבית בזכות האישה ובזכות הצניעות שלה שנאמר 'ולאברהם היטיב בעבורה' (עבור שרה)
אנונימית
^קוראים לזה החילונים
אנונימי
^ לא, אתם לא מפרנסים אותנו. אתם מפרנסים את הערבים.
ה' מפרנס אותנו.
ה' מפרנס אותנו.
אנונימית
^הערבים מקבלים 200 מיליון למלגול לאוניברסיטה ומחזירים יותר מהכסף ששילמו אליהם אז הם מפרנסים את עצמם
אנחנו מפרנסים אותכם
אנחנו מפרנסים אותכם
^נגלה לך שגם החרדים
אנונימי
לא ממש... האגודות נתינה וכאלה אתם פשוט לוקחים מהמדינה ואז חלק מהכסף שמים באגודות ואומרים שאתם חוסכים למדינה המון אבל בתכלס אם את כל הכסף שהמדינה נותנת לכם היא הייתה שמה באגודות כאלה אז האגודות היו יכולות לעשות הרבה יותר
בזה אתה צודק.
אנונימי
panda31
א. אזכיר לך שעד לפני 200 שנה לא הייתם קיימים, דהיינו לא היה דבר כזה 'חילוני' בישראל. לעומת זאת, החרדים חיו פה הרבה שנים והתפרנסו טוב מאוד.
ב. ה' דואג לנו, לא אתם. כמו שהוא דאג לנו במהלך כל הגלות, הוא דואג לנו גם פה.
א. אזכיר לך שעד לפני 200 שנה לא הייתם קיימים, דהיינו לא היה דבר כזה 'חילוני' בישראל. לעומת זאת, החרדים חיו פה הרבה שנים והתפרנסו טוב מאוד.
ב. ה' דואג לנו, לא אתם. כמו שהוא דאג לנו במהלך כל הגלות, הוא דואג לנו גם פה.
אנונימית
אם ה דואג לכם אז אולי נבדוק את זה ונתפצל לישראל ויהודה
אנונימי
^^כי בעבר לא הייתה לכם אפשרות כזאת עכשיו אתם יכולים לקחת כסף מהמדינה בצורה שבעבר לא הייתם יכולים
א. אז אתם בעד פיצול ושיסוע, יפה..
ב. אם ה' לא דואג לנו, מאיפה קיבלנו אוכל ,מזון, שתיה במשך 2000+ שנה ואיך שרדנו למרות שמבחינה טבעית היינו אמורים להכחד?
ב. אם ה' לא דואג לנו, מאיפה קיבלנו אוכל ,מזון, שתיה במשך 2000+ שנה ואיך שרדנו למרות שמבחינה טבעית היינו אמורים להכחד?
אנונימית
panda31
אז עכשיו אתה מעליל עלילות אנטישמיות? מזכיר קצת את ימי אירופה..
החרדים לא צריכים את הכסף שלכם. ולא קשה להוכיח את זה
אבל לדבר עם אנטישמי זה..
אז עכשיו אתה מעליל עלילות אנטישמיות? מזכיר קצת את ימי אירופה..
החרדים לא צריכים את הכסף שלכם. ולא קשה להוכיח את זה
אבל לדבר עם אנטישמי זה..
אנונימית
מבחינה טעבית לא היינו אמורים להכחד...
^^מה קשור אנטישמי?
panda31
א. בטח שכן.. בירושלים בבית שני נרצחו מליון וכמה יהודים, הרבה נמכרו לעבדות והוגלו.. ואחרי זה בביתר נרצחו בערך 8 מליון או יותר כמו שכתוב בגמרא ובעוד ספרי וכתבי היסטוריה מאותה התקופה.
ב. לשנוא את החרדים = לשנוא יהודים = לשנוא את היהודי האידיאלי והמקורי = אנטישמיות.
א. בטח שכן.. בירושלים בבית שני נרצחו מליון וכמה יהודים, הרבה נמכרו לעבדות והוגלו.. ואחרי זה בביתר נרצחו בערך 8 מליון או יותר כמו שכתוב בגמרא ובעוד ספרי וכתבי היסטוריה מאותה התקופה.
ב. לשנוא את החרדים = לשנוא יהודים = לשנוא את היהודי האידיאלי והמקורי = אנטישמיות.
אנונימית
לשנוא חרדים לשנוא יהודי. אנטישמיות זה לשנוא את כל היהודים מכל סיבה שנאת חרדים זה נקרה חוכמה וגם חוסר רצון שהמדינה תשרוף כסף על כלום
מה הבעיה להתפצל?
יש כאן אורח חיים ששונה . ושני הצדדים לא מוכנים להתפשר.
אנחנו רוצים תחבצ בשבת אתם לא
אנחנו רוצים חתונה אזרחית אתם לא
אז נעשה 2 מדינות
אחת דתית והלכתית
ואחת חילונית ליברלית
וכל מדינה תתנהל לבד..
אנחנו נלך לצבא מעורב ואתם תעשו מה שבא לכם...
יש כאן אורח חיים ששונה . ושני הצדדים לא מוכנים להתפשר.
אנחנו רוצים תחבצ בשבת אתם לא
אנחנו רוצים חתונה אזרחית אתם לא
אז נעשה 2 מדינות
אחת דתית והלכתית
ואחת חילונית ליברלית
וכל מדינה תתנהל לבד..
אנחנו נלך לצבא מעורב ואתם תעשו מה שבא לכם...
אנונימי
לא יקרה.
רוב העם מסורתי ומחובר למסורת ואינו רוצה מדינה ליברלית. רק מיעוט קטן מאוד רוצה מדינה ליברלית.
למה שאנחנו נעבור אם אנחנו חיים כאן מעל ל2000 שנה?
רוב העם מסורתי ומחובר למסורת ואינו רוצה מדינה ליברלית. רק מיעוט קטן מאוד רוצה מדינה ליברלית.
למה שאנחנו נעבור אם אנחנו חיים כאן מעל ל2000 שנה?
אנונימית
אנחנו לא חיים כאן מעל ל2000 שנה היינו בגלות זוכר?
עדיין, זה לא שלא היו פה יהודים..
חוץ מזה, גם לפני שיצאנו לגלות חיו פה רק יהודים דתיים אמיתיים. .
חוץ מזה, גם לפני שיצאנו לגלות חיו פה רק יהודים דתיים אמיתיים. .
אנונימית
תנו לנו שטח
ואותו מיעוט שהוא ממש לא מיעוט
יעבור לגור שם..
נראה איזה מדינת תכבש קודם
ואותו מיעוט שהוא ממש לא מיעוט
יעבור לגור שם..
נראה איזה מדינת תכבש קודם
אנונימי
רוב העם רוצה מדינה ליברלית
מי שרוצה מדינת הלכה שיגור ביהודה
מי שרוצה מדינת הלכה שיגור ביהודה
אנונימי
שקר.. רוב העם לא רוצה מדינה ליברלית..
רק מיעוט של אנשים רוצים את זה.
מדינות ליברליות כמו ארה"ב הורסות את עצמן וזו מוכח כבר..
רק מיעוט של אנשים רוצים את זה.
מדינות ליברליות כמו ארה"ב הורסות את עצמן וזו מוכח כבר..
אנונימית
כן בגלל זה השקל מתרסק והדולר מזנק.
בגלל זה כל החברות הגדולות יושבות שם ולא במדינות דתיות דיקטטוריות
בגלל זה כל החברות הגדולות יושבות שם ולא במדינות דתיות דיקטטוריות
אנונימי
^ישראל הורסת את עצמה יותר מארה"ב
ישראל הורסת את עצמה לא מעכשיו.. אלא כבר עוד מראשית קיומה..
לפיד מסר נפט בחינם ללבנון.. ובכלל כל הממשלות הן בדיחה אחת גדולה.
וגם ישראל קורסת בגלל כל השנאת חינם שמפיצים פה על מגזרים די ברורים.
לפיד מסר נפט בחינם ללבנון.. ובכלל כל הממשלות הן בדיחה אחת גדולה.
וגם ישראל קורסת בגלל כל השנאת חינם שמפיצים פה על מגזרים די ברורים.
אנונימית
יאו כמה פייק את מפיצה
קודם כל זה לא נפט
אחר כך לא מסרנו שטח.
בסהכ עשה הסכם ימי על מנת שישראל תוכל להתחיל שאיבת גז מהים בלי איום על האסדה שנמצאת מטר מהגבול..
ואנחנו קורסים כי דיקטטורות תמיד קורסות
וישראל אף פעם לא הייתה דמוקרטיה אמיתית
קודם כל זה לא נפט
אחר כך לא מסרנו שטח.
בסהכ עשה הסכם ימי על מנת שישראל תוכל להתחיל שאיבת גז מהים בלי איום על האסדה שנמצאת מטר מהגבול..
ואנחנו קורסים כי דיקטטורות תמיד קורסות
וישראל אף פעם לא הייתה דמוקרטיה אמיתית
אנונימי
שואל השאלה:
איזה מטפל בילדים הם הולכים ללמוד יום לילה באיזה מקום שיבה נראלי קוראים לזה
איזה מטפל בילדים הם הולכים ללמוד יום לילה באיזה מקום שיבה נראלי קוראים לזה
אנונימי
התורה קבעה
בגלל זה אומרים
ברוך שלא עשני אישה..
מכיר את התפילה הזאת?
בגלל זה אומרים
ברוך שלא עשני אישה..
מכיר את התפילה הזאת?
אנונימי
באותו הנושא: