9 תשובות
תלוי בוותק שלך
שואל השאלה:
אני עובדת
חודש
אני עובדת
חודש
אנונימית
אז כנראה שכן
שואל השאלה:
על מה בדיוק טני עובדת רק חודש
על מה בדיוק טני עובדת רק חודש
אנונימית
שמעי אם היית שם רק שני משמרות זה היה נחשב תקופת ניסיון. זה לא שהיית יודעת מספיק את העבודה ושהם תלויים בך למשמרות מלאות אז אם הם יאבדו אותך זה לא ישנה את המצב שהם היו בו קודם מבחינת כוח אדם. וותק של חודש את כבר כן יודעת פחות או יותר והם מצפים שתגיעי למשמרות והם תלויים בזה שתגיעי, אז יכול להיות שזה ידפוק אותם אם את תבריזי מכמות של משמרות מבלי לתת להם זמן למצוא מישהו אחרת.
בכל מקרה זה שונה ממסעדה למסעדה. יכול להיות שאצלך זה לא ידפוק אותם, בגלל זה אמרתי את המילה "כנראה"
בכל מקרה זה שונה ממסעדה למסעדה. יכול להיות שאצלך זה לא ידפוק אותם, בגלל זה אמרתי את המילה "כנראה"
שואל השאלה:
אני מדברת על החוק לא אכפת לי אם אני דופקת אותם או לא ואני לא עובדת במסעדה אני עובדצ במטבח של מאפיה
אני מדברת על החוק לא אכפת לי אם אני דופקת אותם או לא ואני לא עובדת במסעדה אני עובדצ במטבח של מאפיה
אנונימית
אהה אוקיי
לפי החוק על כל חודש שעבדת צריך לתת התראה של יום, אז את צריכה לתת משמרת אחת קיצר
מסעדה/ מטבח סהכ אותו דבר אבל בסדר
לפי החוק על כל חודש שעבדת צריך לתת התראה של יום, אז את צריכה לתת משמרת אחת קיצר
מסעדה/ מטבח סהכ אותו דבר אבל בסדר
שואל השאלה:
הבנתי סבבה אני פשוט מחר אגיד שאני מתפטרת ואעבוד ביום שאחרי
הבנתי סבבה אני פשוט מחר אגיד שאני מתפטרת ואעבוד ביום שאחרי
אנונימית
כן
באותו הנושא: