8 תשובות
גם אני רעבה ואני צמה
אני לא מייחסת חשיבות לרעב ואז זה מקל עליי מאוד.
אל תשברי אחותי את יכולה להצליח אני מאמינה בך!!
אני לא מייחסת חשיבות לרעב ואז זה מקל עליי מאוד.
אל תשברי אחותי את יכולה להצליח אני מאמינה בך!!
אנונימית
^לא להקשיב לו הוא מנסה להטעות ולגרות אותך.
תעמדי על שלך ואל תשברי את הצום
תעמדי על שלך ואל תשברי את הצום
אנונימית
לכי לישון יהיה לך יותר קל
כן
גם אני רעבה וצמה, אין מה לעשות תתאפקי
לא. שליטה עצמית זה חשוב.
באותו הנושא: