8 תשובות
תראי,
עברת את רוב השעות לא נשאר הרבה
כן אני צמה, וחמש שעות זה לא כזה הרבה את עברת כבר 20 שעות שזה המון אבל אם את באמת לא מרגישה טוב אז זה בסדר גמור לשבור❤
לבנתיים תקראי ספר תראי סרט או משהו
ואני צמה
שואל השאלה:
אלופות בהצלחהה❤
ואני מרגישה טוב ברוך ה פשוט פעם ראשונה שצמה לא בכיפור חחחח אז טיפה לא רגילה
אנונימית
יאללה מלכה בהצלחה
אל תשברי אני מאמינה בך
תנסי לישון או לקרוא משהו
עברת את כל זה מה זה עוד חמש שעות
רעב לא נשאר להרבה זמן את תיהיה רעבה עוד איזה 20 דקות ואז זה ייגמר
אל תשברי! עברנו כבר יותר מחמש שעות שזה כלום בשבילנו! בהצלחה לכל הצמים והמשך צום קל❤