8 תשובות
לא נו יש עוד40 דק לא חבל?
יש עוד 40 דקות תחזיק את עצמך!!
לא נשאר עוד קצת אתה מסוגל
לא!!!! נשאר עוד פחות משעה
מצחיק אותי כל מי שצם פה אבל משתמש בטלפון
זה קצת לא נחשב אחר כך לול
לדעתי חכה עוד 40 דקות
זה קצת לא נחשב אחר כך לול
לדעתי חכה עוד 40 דקות
בחירה שלך, אם אתה לא יכול יותר תעצור.
תהיה חזק!! גם לי ממש ממש קשה אבל עברנו אשכרה כמעט הכול לא שווה לשבור ארבעים דקות לפני
נשאר רק עוד איזה חצי שעה
אני לא צמה אבל אם כבר צמת עד עכשיו אז תחכה אולי תצא החוצה בנתיים לאיזה חצי שעה ואז תחזור כשיהיה אפשר לאכול
אני לא צמה אבל אם כבר צמת עד עכשיו אז תחכה אולי תצא החוצה בנתיים לאיזה חצי שעה ואז תחזור כשיהיה אפשר לאכול
באותו הנושא: