9 תשובות
אל תפוצצי זה יעבור לבד תשאר לך צלקת
לאא לשים משחה שתייבש
לא לגעת!!
יהיה לך צלקת אדומה בעור ואז את תצטרכי טיפול פנים.
תני לו להיעלם לבד
שואל השאלה:
מתי זה אמור להיעלם? לשים על זה משחת שיניים?
אנונימית
לא לשים משחת שיניים, זה יעשה לך כוויה על העור איפה שהפצע.
תתני לו לרדת לבד, בשינה כנראה או אם יש לך בנזק 5% אז לשים נקודתית על הפצע
לא כדאי, הוא יעבור לבד.
לא יודעת מה להגיד לך בכל הסירטונים בטיקטוק של הקוסמטיקאיות הן כן מוציאות את הלבן
אני עושה את זה כי אני לא עומדת בפיתוי
ואגב זה עושה אדום לעשר דקות ולא משאיר שום צלקת
מדברות חצ'קונים יעזרו