10 תשובות
אף פעם..
קונים משחה מייבשת, או מדבקות
בכל רגע נתון
בעיקרון עדיף כשעור שלך נקי
לא מפוצצים
בימי שני וחמישי בשלוש
מה זה השאלה הזאת אסור תמיד לפוצץ
אם הולכים לפי אסתטיקה וזמן טוב אז אחרי שאת שוטפת פנים ורואה שהוא נהיה לבן , אם את מנסה לפוצץ וכואב לך זה לא הזמן.
לעולם לא
אף פעם
אל תעשי את זה, עשיתי את זה כמה פעמים ונשארו לי צלקות
אל, זה משאיר צלקות
כדאי להמנע מזה ולתת לו לעבור לבד.