7 תשובות
לא, יהיה לך צלקת
אפשר, כן
מומלץ, לא
אבל אם בכל זאת אתה מפוצץ תשטוף פנים עם סבון פנים אחר כך
לאאאאא
חחח קוראים לזה מוגלה לא שפיך ורק שיש מוגלה אפשר לפוצץ
אל תפוצצ/י יהיה לך צלקת
שואל השאלה:
אבל עם זה כבר חצי פוצץ כבר כי שאני מתגלח זה מוציא את הלבן הזה האם לפוצץ או להשאיר כי זה לפעמים גם מזדהם שאני משאיר
לא