6 תשובות
פג'ו 107 היא בין הדגמים המוצלחים בפג'ו בקטגוריה גם הפיקנטו טובה. זה עניין של סגנון וטעם
לדעתי הפג'ו נראית כמו מכונית צעצוע, הקיה נראית גדולה יותר מבחוץ וגם מבפנים היא הרבה יותר מרווחת.
הייתי הולך על הפיקנטו במקרה הזה
ניב
אני דווקא הייתי הולך על ה107 כקומפקטית עירונית וחסכונית
מאיר
לפיקנטו יש עדיפות מבחינת מרחב פנימי הבגז' יותר גדול גם העיצוב נראה יותר טוב אפילו שאני חסיד של סיטרואן בקטגוריה זו אני מעדיף את קיה
לא קונים פג'ו בחיים! קיה מאוד אמינה והפיקנטו זה אחד הרכבים הכי נמכרים בישראל בקטגוריה הזו של רכב מיני. פיקנטו מאוד חסכונית גם...
אהלן,
פיזו וסיטרואן-לא קונים לעולם!
רכבים מאוד בעייתיים מבחינת חשמל ועושים המון צרות בהנעה וחשמל,
אני ממליץ בחום על קיאה שהיא חברה מאוד אמינה