4 תשובות
שואל השאלה:
בעיקר אימוני כוח אבל לפעמים אירובי
אני גם רוקדת הרבה; היום בעיקר רקדתי. ריקוד נחשב אירובי לא?
וואי לא זוכרת האמת מה אני אוכלת כל יום, כאילו בדרך כלל אוכל של אמא.
חחח אין איזה תפריט קבוע.
היום נגיד אכלתי חתיכה ממש קטנה של עוגה בבוקר ובצהריים אכלתי טבית וקצת אבטיח אחר כך וזהו.
האמת שבכלל שעכשיו זה חג אז כן אכלתי קצת שטויות אני מודה
אבל באופן קבוע-
בבוקר אני אוכלת חביתה עם סלט
צהריים מה שיש, נגיד קציצות עם אפונה/ פסטה זה לא קבוע זה משתנה כל פעם
ערב לפעמים אני בכלל שוכחת לאכול או שאני אוכלת מעדן או משהו.
הפסקתי עם הנשנושים כבר
בעיקר אימוני כוח אבל לפעמים אירובי
אני גם רוקדת הרבה; היום בעיקר רקדתי. ריקוד נחשב אירובי לא?
וואי לא זוכרת האמת מה אני אוכלת כל יום, כאילו בדרך כלל אוכל של אמא.
חחח אין איזה תפריט קבוע.
היום נגיד אכלתי חתיכה ממש קטנה של עוגה בבוקר ובצהריים אכלתי טבית וקצת אבטיח אחר כך וזהו.
האמת שבכלל שעכשיו זה חג אז כן אכלתי קצת שטויות אני מודה
אבל באופן קבוע-
בבוקר אני אוכלת חביתה עם סלט
צהריים מה שיש, נגיד קציצות עם אפונה/ פסטה זה לא קבוע זה משתנה כל פעם
ערב לפעמים אני בכלל שוכחת לאכול או שאני אוכלת מעדן או משהו.
הפסקתי עם הנשנושים כבר
אנונימית
את עושה אימוני כוח או אירובי? מה את אוכלת במהלך היום?
שואל השאלה:
אני אוכלת כמו שאכלתי תמיד שזה לא הרבה, אז איך??
גם הורדתי ממתקים וחטיפים ושטויות כאלה
אני אוכלת כמו שאכלתי תמיד שזה לא הרבה, אז איך??
גם הורדתי ממתקים וחטיפים ושטויות כאלה
אנונימית
בגדול כדי להרזות צריך להיות בגרעון קלורי, אימוני כוח פחות מורידים קלוריות אלה יותר ריצות, אימונים אירובים.
תנסי לאכול דברים בריאים ועם פחות קלוריות ותוך כדי לעשות ספורט.
הכי טוב זה לבדוק כמה קלוריות את אוכלת ביום וכמה את שורפת ביום פחות או יותר.
זה קצת מסובך אבל בגדול אם כל יום תשרפי יותר קלוריות ממה שאת מכניסה לאט לאט תרדי במשקל.
תנסי לאכול דברים בריאים ועם פחות קלוריות ותוך כדי לעשות ספורט.
הכי טוב זה לבדוק כמה קלוריות את אוכלת ביום וכמה את שורפת ביום פחות או יותר.
זה קצת מסובך אבל בגדול אם כל יום תשרפי יותר קלוריות ממה שאת מכניסה לאט לאט תרדי במשקל.
באותו הנושא: