3 תשובות
את צריכה לפתוח את זה בטיפול .
כל דבר נובע ממשהו.
ואת צריכה לחקור את זה ולהבין מאיפה זה מגיע.
אני בטוחה שאם הפסיכולוגית טובה היא תלך איתך בזה יד ביד.
הייתה לי חברה שהייתה ממש אובססיבית למטפלת שלה ממקום של חוסר בדמות אימהית.
אני לא מכירה את הסיפור שלך אבל את צריכה לחקור מאיפה זה נובע .
ולשתף את הפסיכולוגית בזה.
אוף גם אני ככה...
רק שאצלי זה פסיכולוג :(
שואל השאלה:
:(((( אני שונאת את זה באמת שנמאס לי עד שאני מנסה לעזור לעצמי אני באה לטיפול ובמקום לעזור הוא יותר מעורר מצוקה באלי למות אוף
אנונימית