5 תשובות
אמא צודקת, כדור לא יתקן לך את הבעיות.
כדור זה בעיטת פתיחה למסע ארוך של החלמה, אמא צודקת "חוסר בדופמין" זה בתכלס עניין שאפשר לרפא עם תזונה וספןרט. עכשיו אם את נמצאת במקום מאוד נמוך שלא נותן לך להביא את עצמך לעשות שינויים בעצמך אז כדור יכול להיות נהדר בשביל ההתחלה.
אל תחשבי דאם תקחי כדור הכל יסתדר ויהיה ורוד ומושלם זו עבודה קשה ויהיה לך כואב ולא נעים נפשית בכלל. את תסבלי המון בדרך לאושר it is what it is
לא כל הפסיכולוגים / פסיכיאטרים פה לטובתך. הישמרי לנפשך רובם צמאים לכסף ויעשו הכל להשאיר אותך אצלם בטיפול
כדור זה בעיטת פתיחה למסע ארוך של החלמה, אמא צודקת "חוסר בדופמין" זה בתכלס עניין שאפשר לרפא עם תזונה וספןרט. עכשיו אם את נמצאת במקום מאוד נמוך שלא נותן לך להביא את עצמך לעשות שינויים בעצמך אז כדור יכול להיות נהדר בשביל ההתחלה.
אל תחשבי דאם תקחי כדור הכל יסתדר ויהיה ורוד ומושלם זו עבודה קשה ויהיה לך כואב ולא נעים נפשית בכלל. את תסבלי המון בדרך לאושר it is what it is
לא כל הפסיכולוגים / פסיכיאטרים פה לטובתך. הישמרי לנפשך רובם צמאים לכסף ויעשו הכל להשאיר אותך אצלם בטיפול
כתבתי שזה פלסטר. זה לא לנצח אבל זה כן עוזר כשאין אפשרות לאזור כוחות לקום. ובדיוק בגלל שהיא לא יודעת מה כל אחד עבר, היא לא יכולה להסתמך על אנשים שהיא לא מכירה או לא מוסמכים...
כדורים פסיכיאטרים לדיכאון (הנכונים לפחות) יעזרו לאגור כוחות להתחיל בתהליך. לבד זה קשה פי 3.
כדורים פסיכיאטרים לדיכאון (הנכונים לפחות) יעזרו לאגור כוחות להתחיל בתהליך. לבד זה קשה פי 3.
את לא יודעת מה חווינו ומה לא וזה לא רלוונטי כי אלו בסך הכל עובדות.
חוויות אישיות לא קשורות לעובדות, והעובדות הן שכדור זה לא פתרון נצחי ולא עובד בפני עצמו. בכדורים יש גם אפקט פיזי וגם פלסיבו, עצם לקיחת הכדור משפיע עלייך מחשבתית
חוויות אישיות לא קשורות לעובדות, והעובדות הן שכדור זה לא פתרון נצחי ולא עובד בפני עצמו. בכדורים יש גם אפקט פיזי וגם פלסיבו, עצם לקיחת הכדור משפיע עלייך מחשבתית
שומעת
אל תקשיבי או תשאלי לעצות מאנשים שאין להם דיכאון או לא יודעים להתמודד עם זה. אם הפסיכולוגית שלך אמרה אלף ואמא שלך לא מסכימה, שידברו בניהם. בעיניי כדורים פסיכיאטרים זה פלסטר קריטי לתקופות קשות פשוט חשוב לזכור שזה רק פלסטר...
אנשים שלא התמודדו עם הדבר הזה לרוב יתנו לך פתרונות מתסכלים כי הם לא חוו את זה בעצמם
אל תקשיבי או תשאלי לעצות מאנשים שאין להם דיכאון או לא יודעים להתמודד עם זה. אם הפסיכולוגית שלך אמרה אלף ואמא שלך לא מסכימה, שידברו בניהם. בעיניי כדורים פסיכיאטרים זה פלסטר קריטי לתקופות קשות פשוט חשוב לזכור שזה רק פלסטר...
אנשים שלא התמודדו עם הדבר הזה לרוב יתנו לך פתרונות מתסכלים כי הם לא חוו את זה בעצמם
אני לא אומרת שהיא צודקת או את,
אבל העצה שלי תמיד לכל אדם בדיכאון שרשמו לו כדורים:
לכי להתנדב.
הכדורים האלה עוזרים, זה נכון. אבל את יודעת באיזה מחיר?
זה דופק לך את המוח, את הלימודים.
זה יגרום לך השמנה קיצונית ממש לא בריאה.
את צריכה לעלות במשקל? תעשי מסה.
גם אם את ממש מחריכה את עצמך לעשות את זה, אני ממש ממליצה לך לנסות להתנדב, לצאת טיפה מהראש שלך.
ואם זה לא יעזור, משהו שיכול לקרות, תקחי כדורים.
אבל העצה שלי תמיד לכל אדם בדיכאון שרשמו לו כדורים:
לכי להתנדב.
הכדורים האלה עוזרים, זה נכון. אבל את יודעת באיזה מחיר?
זה דופק לך את המוח, את הלימודים.
זה יגרום לך השמנה קיצונית ממש לא בריאה.
את צריכה לעלות במשקל? תעשי מסה.
גם אם את ממש מחריכה את עצמך לעשות את זה, אני ממש ממליצה לך לנסות להתנדב, לצאת טיפה מהראש שלך.
ואם זה לא יעזור, משהו שיכול לקרות, תקחי כדורים.
באותו הנושא: