11 תשובות
אני גם ככה
ברור
ברור!
כןזה אפילו מעולה
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
אני לא מגזימה פשוט אוכלת אוכל בלי לבדוק ואני רואה שכולם פה שואלים שאלות כמה קולוריות וזה אז אולי זה בעייתי שאני לא בודקת?
אני לא מגזימה פשוט אוכלת אוכל בלי לבדוק ואני רואה שכולם פה שואלים שאלות כמה קולוריות וזה אז אולי זה בעייתי שאני לא בודקת?
אנונימית
^לאלא הרוב בודקים כדי לרדת/לעלות במשקל אם לא אז אין מה לספור
זה די נורמלי.
אנונימי
כן בטח
זה ממש מעולה כן. תאכלי מה שאת רוצה
באותו הנושא: