11 תשובות
אני גם ככה
ברור
כןזה אפילו מעולה
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
אני לא מגזימה פשוט אוכלת אוכל בלי לבדוק ואני רואה שכולם פה שואלים שאלות כמה קולוריות וזה אז אולי זה בעייתי שאני לא בודקת?
אנונימית
^לאלא הרוב בודקים כדי לרדת/לעלות במשקל אם לא אז אין מה לספור
זה די נורמלי.
אנונימי
כן בטח
זה ממש מעולה כן. תאכלי מה שאת רוצה